Si t’i shmangni njollat e diellit në fytyrë? Kini parasysh këto hapa 0 10

Kur temperaturat nisin të ngrohen dhe ekspozimi në diell bëhet më i shpeshtë duhet të kini parasysh kujdesin ndaj lëkurës dhe njollave të diellit.

Më poshtë ju sjellim disa këshilla se çfarë duhet të keni parasysh kur qëndroni gjatë duke shijuar rrezet e diellit:

-Mos harronni të aplikoni sërish kremin me faktor mbrojtës.

-Mbroni zonën rreth syve. Gjatë ekspozimit në diell është e rëndësishme të mbroni edhe zonën rreth syve nga rrezet e dëmshme të diellit.

-Hidratoni lëkurën tuaj. Gjatë ekspozimit në diell, lëkura juaj dehidratohet dhe e humbet shkëlqimin e saj. Në mbrëmje rekomandohet aplikimi i kremit hidratues për trupin dhe për fytyrën.

-Eksfolioni lëkurën. Hiqni qelizat e vdekura të lëkurës duke realizuar një herë në javë procesin e eksfolimit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Nënat më të mira u përkasin këtyre shenjave të zodiakut 0 10

Luani, Demi dhe Bricjapi: ju keni lindur për të qenë nëna!

Gratë që u përkasin këtyre shenjave të zodiakut kanë lindur për të qenë nëna.

Ata janë të qëndrueshme, inteligjente dhe me vetëbesim.

Kjo e bën më të lehtë për ta që të plotësojnë rolin e nënës.

Por sigurisht dhe shenjat e tjera kanë disa karakteristika të mira në mëmësi:

Ujori: nëna e hapur

Nënat e lindura nën shenjën e Ujorit janë të hapura, plot dashuri dhe të shoqërueshme.

Peshqit: nëna emocionuese

Nënat e Peshqve janë shumë emocionuese, krijuese dhe të ndjeshme – të gjitha karakteristika të shkëlqyera për një nënë.

Dashi: nëna e pavarur

Nënat e lindura nën shenjën e Dashit janë të sinqerta , ato janë optimiste dhe kanë aftësi të mira dëgjimi: të gjitha karakteristikat që i bëjnë ato nëna të mrekullueshme.

Demi: menaxheri i familjes

Njerëzit e lindur nën shenjën e Demit, në përgjithësi, dihet se kanë mendje të shkëlqyeshme, gjë që u sjell dobi të madhe nënave.

Binjakët: nëna e adaptueshme

Binjakët nuk e kanë problem të përshtaten me situatat e reja, duke përfshirë të qenit nënë.

Gaforrja: nëna perfekte

Nënat që i përkasin shenjës së Gaforres janë gjithmonë të kujdesshme dhe empatike.

Luani: nëna angazhuese

Nënat luan janë të ndryshme nga nënat e tjera: ato kanë shumë energji, janë të sigurt në vetvete, besnike ndaj fëmijëve të tyre, por edhe shumë të rrepta.

Ata argëtohen shumë, veçanërisht kur organizojnë ditëlindjet e fëmijëve të tyre.

Për shkak të faktit se ato kanë pritje të mëdha, nënat Luan duhet të kenë kujdes që të mos presin shumë nga fëmijët e tyre.

Virgjëresha: nëna e organizuar

Nënat e lindura nën shenjën e Virgjëreshës duan të organizojnë gjëra, përfshirë rolin e tyre si nënë.

Perfeksionizmi i tyre gjithashtu ndikon në mënyrën e rritjes së fëmijëve të tyre.

Këto nëna duhet të jenë të kujdesshme për të lejuar si veten ashtu edhe fëmijët e tyre të pushojnë mjaftueshëm.

Peshorja: nëna e lumtur

Tipari më i mirë i një nëne Peshore është durimi i saj i pafund dhe fakti që ajo gjithmonë u jep fëmijëve të saj kohë të mjaftueshme.

Nënat Peshore shpesh duan të mbjellin ndjenjën e tyre të stilit edhe tek fëmijët e tyre, gjë që bëhet e qartë në mënyrën e zbukurimit të dhomave të tyre të gjumit.

Akrepi: nëna intuitive

Nënat akrep shpesh rrezikojnë të dëshirojnë të mbrojnë fëmijët e tyre nga të gjitha llojet e së keqes.

Ata kanë një lidhje të mrekullueshme me fëmijët e tyre, janë shumë të forta dhe nuk e humbin durimin lehtë.

Shigjetari: nëna spontane

Nënat e lindura nën shenjën e zodiakut Shigjetari janë shumë të mira në rritjene fëmijëve të tyre.

Ata janë gjithmonë të gatshëm të dëgjojnë dhe madje mund të argëtojnë femijët me humorin e tyre.

Bricjapi: nëna e dashur

Bricjapët janë nëna të mrekullueshme, të strukturuara, të qëndrueshme dhe gjithmonë në majë.

Rritja e mirë e fëmijëve të tyre është e rëndësishme për ta.

Ata gjithashtu janë gjithmonë të gatshëm të dëgjojnë të vegjlit e tyre.

Fryrja e trupit nga kripa e tepërt- Mënyra natyrale si ta largoni nga organizmi 0 11

Ditët kur zgjoheni të rënduar dhe me sy të fryrë, me siguri që ju kanë ndodhur të paktën një herë në jetë.

Nëse përjetoni shpesh sy të fryrë, duar apo këmbë të rënduara kjo mund të ketë disa arsye duke filluar që nga mbipesha apo alergjitë.

Në rastet kur nuk vuani nga ndonjë alergji, me siguri shkaku kryesor është sasia e madhe e kripës që ngec në trup nga ushqimet.

Në këtë artikull do t’ju shpjegojë përse trupi juaj reagon në këtë mënyrë dhe se si mund t’a shmangni.

Fryrja e trupit

Kur konsumoni ushqime shumë të kripura dhe nuk pini mjaftueshëm ujë, qelizat tuaja do të kenë tendencën të humbasin balancën e tyre.

Konsumimi i sasive të mëdha të kripës mund t’a detyrojë trupin të akumulojë edhe sasi të mëdha uji brenda në organizëm.

Kjo është ndër arsyet kryesore të përjetimit të ndjesisë së fryrjes dhe rëndesës.

Uji që trupi mbledh është në fakt një burim për të parandaluar dehidratimin kundrejt sasisë së kripës së konsumuar.

Për këtë arsye do të ndiheni më të fryrë dhe më të mbushur për një kohë të gjatë.

Fryrja e syve

Nëse e konsumoni kripën me shumicë ju do të keni simptoma të syve të fryrë dhe të rënduar.

Gjithashtu mungesa e kaliumit mund t’ju shkaktojë rrathë të zinj poshtë syve.

Prandaj bëni kujdes të balanconi sa më shumë dietën tuaj.

Si t’a largoni nga organizmi

Nëse përjetoni të gjitha këto simptoma reduktimi i kripës nga ushqimet do të ishtë zgjidhja më e mirë.

Konsumoni ujë

Nëse konsumoni rreth 400 mg kripë do t’ju duhen rreth 4 gota ujë për ta nxjerrë atë tërësisht nga trupi.

Siç përmendem edhe më lart uji është një ndër mënyrat më të shpejta për të pastruar trupin nga çdo toksinë.

Ndaj konsumimi sa më shumë i ujit do t’ju ruajë nga efektet anësore që ky mineral ka në trup.

Mesatarja e konsumimit të ujit në një ditë për një të rritur është 8 – 10 gota.

Ushqime të pasura me ujë

Ndonjëherë konsumimi i 12 gotave me ujë në ditë mund të jetë i vështirë AgroWeb.org ju këshillon edhe disa mënyra të tjera.

Për të zëvëndësuar një pjesë të sasisë së ujit që duhet të konsumoni, sigurohuni të fusni në dietën tuaj ushqime të pasura me të.

Ndër to një zgjedhje e sigurt dhe e shëndetëshme do të ishin gjithnjë frutat dhe perimet.

Kryesisht përimet jeshile si sallata, kastraveci, lakra, specat apo edhe mollët.

Tek frutat ndër më të njohurit për sasinë e ujit që përmban sigurisht është shalqini, portokallet apo luleshtrydhet.

Ushqimet e pasura me kalium janë gjithashtu një aleat i mirë në këtë rast këtu përmendim bananet, spinaqi, brokoli, patatet.

Sigurohuni të konsumoni shumë fruta, perime dhe ujë çdo ditë për të nxjerrë çdo toksinë nga trupi juaj.