Si të luftojmë virozat e stinës nëpërmjet ushqimit 0 31

Jemi në sezonin kur të gjithë, në punë, shkollë, shtëpi, duken të sëmurë. Por, nëse doni të shmangni viruset e dimrit ndërkohë që netët ftohen, duhet të dini që zgjedhja e dietës së duhur mund të ketë një efekt të fuqishëm.

Sophie Michell, shefe gatimi dhe autore e shumë librave për gatim, nga veriu i Londrës, ka ndarë me femrat 10 ushqimet që duhet të konsumojnë këtë sezon për të luftuar ftohjen dhe gripin.Hudhër

Mund të shkaktojë erë të keqe në gojë, megjithatë, përfitimet e shumta që sjell hudhra në shëndet na bëjnë ta harrojmë erën e keqe.

“Nuk është gjëja më e shijshme, por ka veti shumë të mira anti-virale”, thotë Sophie.

Nëse nuk mund ta hani atë të gjallë, përfshijeni në gatime të ndryshme.

Boronica

Ky superushqim vjen me përfitime të shumta shëndetësore. Prandaj është ushqimi perfekt për të mbështetur sistemin imunitar në luftën kundër viruseve të dimrit.

“Është një antioksidues i fuqishëm, e mirë për t’u konsumuar e freskët, si çaj, marmelatë apo e thatë, dhe mund ta përfshini në lëngje të ndryshme.

Supa  e pulës e gatuar në shtëpi

Thonë se supa e pulës është e mirë për shpirtin. Duhet shtuar se është e mirë edhe për trupin gjithashtu, pasi është një nga gatimet më të mira për të luftuar gripin.

“Ka veti anti-virale, plus që ju bën të ndiheni më mirë kur jeni pak të dobët ose keni të ftohtë”, thotë Sophie.

Patatet e ëmbla

Perimet me rrënjë portokalli duhet të hahen me bollëk nëse doni të parandaloni ftohjen, thotë Sophie.

“Ato janë të pasur me beta-karotene, që kthehet në vitaminën A.

“Vitamina A nga ana tjetër ndihmon në përmirësimin e sistemit dgjestiv dhe bllokon bakteret e dëmshme, që shkaktojnë ftohjen”, shpjegon ajo.

Bajamet

Ekspertët e shëndetit sugjerojnë gjithmonë që të zëvendësoni biskotat e yndyrshme me një grusht me bajame kur jeni të uritur,

Këto fruta të thata përmbajnë gjithashtu një sërë përfitimesh shëndetësore, që mund t’ju ndihmojnë në luftimin e baktereve, sipas Sophie.

Kos

Kosi ju mban të shëndetshëm dhe në formë gjatë gjithë dimrit.

“Ai lufton bakteret e këqija ndërkohë që ushqen bakterin e mirë”, thotë Sophie.

Lulelakër

Lulelakra është ushqimi që duhet të konsumoni më shumë gjatë dimrit nëse nuk doni të sëmureni.

Ajo është një antioksidues që lufton të gjitha infeksionet. Është e mirë për t’u përdorur në supë dhe një alternativë e mirë e grurit nëse  e ktheni në oriz me lulelakër.

Ujë

Uji është ushqimi që duhet të konsumohet njësoj gjatë gjithë muajve të vitit. Megjithatë, duhet të përmendim se ai është i mirë në rast ftohje dhe gripi, pasi ndihmon trupin të nxjerrë jashtë toksiant dhe bakteret.

Mjaltë

Mjalti është një super ushqim, që rrit sistemin imunitar dhe shërben si antioksidues. Ai ka veti antibakteriale, antivirale, antioksiduese, që e bëjnë mbështetësin ideal të imunitetit.

Lëngu i kockave

Lëngu i kockave përmban veti të shumta shëruese dhe është i mirë për sistemin imunitar./BW

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Keni fryrje barku? JO, nëse konsumoni këto 4 ushqime 0 6

Ndjenja e “të fryrit” të stomakut është një problem që prek shumë njerëz.
Kjo mund të vijë si pasojë e ushqimeve me shumë kalori qëkonsumoni, për shkak të problemeve me tretjen, reduktimit të baktereve të mira në zorrë, kapsllëkut, gazrave etj.

Nëse vuani nga fryrja e barkut dhe problemet me tretjen atëherë ju duhet të ndaloni konsumimin e pijeve me gaz, bishtajoreve, produktet e djathit, ushqimet e kripura dhe pikante, brokolin dhe lakrën, mishin e kuq etj.

Ja disa nga ushqimet që do t’ju ndihmojnë të përmirësoni tretjen:

Ananasi: ka veti të fuqishme anti-inflamatore dhe ndihmon në tretjene ushqimit.

Uthulla e mollës: kur ndiheni shumë të fryrë pini një gotë ujë të vakët me një lugë uthull molle. Ajo është një përbërës shumë i mirë në eleminimin e gazrave dhe fryrjes.

Çaj kamomili: ka veti anti-inflamatore, qetësuese dhe do t’ju qetësonte shumë në këto raste.

Limoni: është i pasur me vitaminë C dhe ndihmon në tretje. Pini një gotë ujë të përzier me lëng të freskët limoni çdo mëngjes esëll.

 

Tërmeti tragjik/ Varhelyi publikon pamjet e trishta nën rrënoja: BE vazhdon të jetë pranë Shqipërisë, rindërtimi transparent 0 9

Komisioneri për Zgjerim, Oliver Varhelyi, jep një mesazh në 1-vjetorin e tërmetit tragjik që tronditi Shqipërinë, teksa publikon publikon pamje të trishta nga rrënojat dhe ekipet e kërkim-shpëtimit.

Varhelyi shkruan se edhe pas një viti Bashkimi Evropian vijon të qëndrojë pranë Shqipërisë, duke ndihmuar në rindërtimin e shkollave dhe vendeve të trashëgimisë kulturore, të dëmtuara nga tërmeti me magnitudë 6.4 të shkallës rihter.

“Një vit pas tërmetit shkatërrues në nëntor 2019 në Shqipëri dhe pas solidaritetit të madh të treguar në Konferencën e Donatorëve të organizuar nga Komisioni Evropian në shkurt, Bashkimi Evropian vazhdon të qëndrojë pranë Shqipërisë, për të rindërtuar shkollat dhe vendet e trashëgimisë kulturore. E rëndësishme është që rindërtimi pas tërmetit ndjek parimet e përgjegjësisë, transparencës dhe ndërtimit më të mirë”, thekson komisioneri.

 

(BalkanWeb)