Pesë mënyrat si t’i kërkosh falje me stil partnerit tënd 0 9

Kur je nervoz shpesh ndodh të thuash ose të bësh gjëra që në fund pendohesh. Dhe kur kjo ndodh zgjidhja e vetme që mbetet është të kërkosh falje. Gjë që nuk është gjithmonë e lehtë, veçanërisht nëse jeni krenar. Sot do të analizojmë 5 mënyra për ta bërë atë me lehtësi, duke arritur një pikë takimi midis palëve.

Sqaroni problemin me qetësi.

Ndonjëherë pranimi i ndjenjës së fajit për atë që është thënë ose bërë mund të jetë mënyra më e sinqertë dhe funksionale për tu falur. Ajo që ka rëndësi është të flasësh nga zemra dhe të mos thuash gjëra të rastit vetëm për të arritur qëllimin. Është e rëndësishme, që të mos ketë asnjë dyshim midis jush.

Jini të ëmbël.

T’i tregoni se ju vjen keq mund të jetë një mënyrë e mirë për të kërkuar falje pa dashur vërtetë. Thjesht bëhu i mirë, përkëdhel gjysmën tënde dhe bëje ditën e tyre pak më të veçantë. Lejimi i tij që të zgjedhë se çfarë të shikojë në TV dhe të qenit më të butë se zakonisht, do të jetë e mjaftueshme për ta bërë atë të kuptojë se armëpushimi ka ardhur dhe e gjitha pa pasur nevojë të kërkoni falje, shkruan revista “Psikologjia”.

Përgatitni pjatën e saj/tij të preferuar.

Nëse pas diskutimit të fundit tensioni në shtëpi është ende i gjallë dhe i pranishëm, një mënyrë e mirë për ta eliminuar atë mund të jetë ushqimi. Gatimi i pjatës së preferuar dhe vendosja në tryezë me shumë buzëqeshje dhe fjalë të ëmbla, sigurisht që mund të jetë një mënyrë e mirë për të lehtësuar atmosferën dhe për të siguruar që ajo që ka ndodhur të harrohet ose të paktën të ndryshohet.

Bëni një dhuratë të këndshme.

Nëse ka diçka për të cilën ai apo ajo është kujdesur prej disa kohësh, kjo është koha e përkryer për t’ia shpërblyer. Dhuratës së papritur mund t’i shtoni një shënim të thjeshtë faljeje. Për sa kohë që këto janë të sinqerta, ju do të ndiheni më të lehtësuar dhe tensioni në shtëpi do të zbehet më shpejt.

Luaj pak.

Adresimi i arsyes së mosmarrëveshjes në një moment të qetë mund të jetë një mënyrë e mirë për të anuluar atë që ka ndodhur. Gjëja e rëndësishme është të thuash atë që mendon, të pranosh se je nën presion dhe të kujtosh se në fund të fundit, ai/ajo të do edhe për shkak të temperamentit të keq.

Për shumë çifte, një qasje më e relaksuar shpesh është mënyra më e mirë për të trajtuar problemet në një mënyrë të lehtë dhe relaksuese.

Bërja e paqes dhe falja kur jeni në gabim është gjithmonë shumë e rëndësishme. Në fakt, është thelbësore që të mos ketë çështje të pazgjidhura brenda çiftit. Kjo për faktin se këto probleme me kalimin e kohës bëhen gjithnjë e më të mëdha, duke rrezikuar të minojnë marrëdhënien. Mënyra më e mirë për ta shmangur atë? Falni menjëherë dhe sqaroni çdo problem të mundshëm midis jush. Kjo është mënyra më e mirë për tu rritur së bashku si çift dhe për të pasur një marrëdhënie konstruktive.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Nënat më të mira u përkasin këtyre shenjave të zodiakut 0 10

Luani, Demi dhe Bricjapi: ju keni lindur për të qenë nëna!

Gratë që u përkasin këtyre shenjave të zodiakut kanë lindur për të qenë nëna.

Ata janë të qëndrueshme, inteligjente dhe me vetëbesim.

Kjo e bën më të lehtë për ta që të plotësojnë rolin e nënës.

Por sigurisht dhe shenjat e tjera kanë disa karakteristika të mira në mëmësi:

Ujori: nëna e hapur

Nënat e lindura nën shenjën e Ujorit janë të hapura, plot dashuri dhe të shoqërueshme.

Peshqit: nëna emocionuese

Nënat e Peshqve janë shumë emocionuese, krijuese dhe të ndjeshme – të gjitha karakteristika të shkëlqyera për një nënë.

Dashi: nëna e pavarur

Nënat e lindura nën shenjën e Dashit janë të sinqerta , ato janë optimiste dhe kanë aftësi të mira dëgjimi: të gjitha karakteristikat që i bëjnë ato nëna të mrekullueshme.

Demi: menaxheri i familjes

Njerëzit e lindur nën shenjën e Demit, në përgjithësi, dihet se kanë mendje të shkëlqyeshme, gjë që u sjell dobi të madhe nënave.

Binjakët: nëna e adaptueshme

Binjakët nuk e kanë problem të përshtaten me situatat e reja, duke përfshirë të qenit nënë.

Gaforrja: nëna perfekte

Nënat që i përkasin shenjës së Gaforres janë gjithmonë të kujdesshme dhe empatike.

Luani: nëna angazhuese

Nënat luan janë të ndryshme nga nënat e tjera: ato kanë shumë energji, janë të sigurt në vetvete, besnike ndaj fëmijëve të tyre, por edhe shumë të rrepta.

Ata argëtohen shumë, veçanërisht kur organizojnë ditëlindjet e fëmijëve të tyre.

Për shkak të faktit se ato kanë pritje të mëdha, nënat Luan duhet të kenë kujdes që të mos presin shumë nga fëmijët e tyre.

Virgjëresha: nëna e organizuar

Nënat e lindura nën shenjën e Virgjëreshës duan të organizojnë gjëra, përfshirë rolin e tyre si nënë.

Perfeksionizmi i tyre gjithashtu ndikon në mënyrën e rritjes së fëmijëve të tyre.

Këto nëna duhet të jenë të kujdesshme për të lejuar si veten ashtu edhe fëmijët e tyre të pushojnë mjaftueshëm.

Peshorja: nëna e lumtur

Tipari më i mirë i një nëne Peshore është durimi i saj i pafund dhe fakti që ajo gjithmonë u jep fëmijëve të saj kohë të mjaftueshme.

Nënat Peshore shpesh duan të mbjellin ndjenjën e tyre të stilit edhe tek fëmijët e tyre, gjë që bëhet e qartë në mënyrën e zbukurimit të dhomave të tyre të gjumit.

Akrepi: nëna intuitive

Nënat akrep shpesh rrezikojnë të dëshirojnë të mbrojnë fëmijët e tyre nga të gjitha llojet e së keqes.

Ata kanë një lidhje të mrekullueshme me fëmijët e tyre, janë shumë të forta dhe nuk e humbin durimin lehtë.

Shigjetari: nëna spontane

Nënat e lindura nën shenjën e zodiakut Shigjetari janë shumë të mira në rritjene fëmijëve të tyre.

Ata janë gjithmonë të gatshëm të dëgjojnë dhe madje mund të argëtojnë femijët me humorin e tyre.

Bricjapi: nëna e dashur

Bricjapët janë nëna të mrekullueshme, të strukturuara, të qëndrueshme dhe gjithmonë në majë.

Rritja e mirë e fëmijëve të tyre është e rëndësishme për ta.

Ata gjithashtu janë gjithmonë të gatshëm të dëgjojnë të vegjlit e tyre.

Fryrja e trupit nga kripa e tepërt- Mënyra natyrale si ta largoni nga organizmi 0 11

Ditët kur zgjoheni të rënduar dhe me sy të fryrë, me siguri që ju kanë ndodhur të paktën një herë në jetë.

Nëse përjetoni shpesh sy të fryrë, duar apo këmbë të rënduara kjo mund të ketë disa arsye duke filluar që nga mbipesha apo alergjitë.

Në rastet kur nuk vuani nga ndonjë alergji, me siguri shkaku kryesor është sasia e madhe e kripës që ngec në trup nga ushqimet.

Në këtë artikull do t’ju shpjegojë përse trupi juaj reagon në këtë mënyrë dhe se si mund t’a shmangni.

Fryrja e trupit

Kur konsumoni ushqime shumë të kripura dhe nuk pini mjaftueshëm ujë, qelizat tuaja do të kenë tendencën të humbasin balancën e tyre.

Konsumimi i sasive të mëdha të kripës mund t’a detyrojë trupin të akumulojë edhe sasi të mëdha uji brenda në organizëm.

Kjo është ndër arsyet kryesore të përjetimit të ndjesisë së fryrjes dhe rëndesës.

Uji që trupi mbledh është në fakt një burim për të parandaluar dehidratimin kundrejt sasisë së kripës së konsumuar.

Për këtë arsye do të ndiheni më të fryrë dhe më të mbushur për një kohë të gjatë.

Fryrja e syve

Nëse e konsumoni kripën me shumicë ju do të keni simptoma të syve të fryrë dhe të rënduar.

Gjithashtu mungesa e kaliumit mund t’ju shkaktojë rrathë të zinj poshtë syve.

Prandaj bëni kujdes të balanconi sa më shumë dietën tuaj.

Si t’a largoni nga organizmi

Nëse përjetoni të gjitha këto simptoma reduktimi i kripës nga ushqimet do të ishtë zgjidhja më e mirë.

Konsumoni ujë

Nëse konsumoni rreth 400 mg kripë do t’ju duhen rreth 4 gota ujë për ta nxjerrë atë tërësisht nga trupi.

Siç përmendem edhe më lart uji është një ndër mënyrat më të shpejta për të pastruar trupin nga çdo toksinë.

Ndaj konsumimi sa më shumë i ujit do t’ju ruajë nga efektet anësore që ky mineral ka në trup.

Mesatarja e konsumimit të ujit në një ditë për një të rritur është 8 – 10 gota.

Ushqime të pasura me ujë

Ndonjëherë konsumimi i 12 gotave me ujë në ditë mund të jetë i vështirë AgroWeb.org ju këshillon edhe disa mënyra të tjera.

Për të zëvëndësuar një pjesë të sasisë së ujit që duhet të konsumoni, sigurohuni të fusni në dietën tuaj ushqime të pasura me të.

Ndër to një zgjedhje e sigurt dhe e shëndetëshme do të ishin gjithnjë frutat dhe perimet.

Kryesisht përimet jeshile si sallata, kastraveci, lakra, specat apo edhe mollët.

Tek frutat ndër më të njohurit për sasinë e ujit që përmban sigurisht është shalqini, portokallet apo luleshtrydhet.

Ushqimet e pasura me kalium janë gjithashtu një aleat i mirë në këtë rast këtu përmendim bananet, spinaqi, brokoli, patatet.

Sigurohuni të konsumoni shumë fruta, perime dhe ujë çdo ditë për të nxjerrë çdo toksinë nga trupi juaj.