Horoskopi 4 Prill 2021, ja çfarë kanë parashikuar yjet për ju 0 14

Dashi

Një ditë të tensionuar për ju dhe partnerin tuaj këtë të Dielë. Për beqarët mundësitë nuk do të jenë të shumta sot prandaj, më mirë qëndroni në qetësi. Puna do të fillojë të përmirësohet dhe çdo gjë do të shkojë më mirë. Shëndeti është më së mirë.

Demi

Çiftet do të kalojnë një ditë tepër të këndshme sot dhe ndjenjat do të rriten edhe më shumë. Po ashtu beqarët do të kenë shansin e tyre më mirë. Kujdes me shëndetin si atë fizik dhe mendërisht. Financat duken në vështirësi dhe puna po ashtu. Merrni masa.

Binjakët

Për ato që janë në  marrëdhënie, duhet të sqaroni disa pika me partnerin tuaj. Beqarët kanë luhatje të humorit dhe nuk është koha jua. Kujdesuni për shëndetin emocional dhe fokusohuni më shumë në punë.

Gaforre

Një ish-dashuri mund të rindizet . Siç mund ta prisni, kjo do të jetë problematike si për ju ashtu edhe për partnerin tuaj. Beqarët do të kenë frikë të njohin njerëz të rinj, sigurohuni më shumë. Duhet të fokusoheni më shumë ndaj shëndetit po ashtu dhe punës.

Luani

Çiftet do të  kenë një ditë të mbushur plot me surpriza dhe pasion. Duhet një kujdes shumë i madh për beqarët pasi po bëni shumë gabime. Jeni plot me energji të cilat reflektojnë dhe një shëndet të mirë por po ashtu dhe arritje të mira në karrierë.

Virgjëresha

Një ditë stresuese është kjo e sotmja për ata që janë në çift. Partneri nuk do ju kuptojë. Vetëbesimi i ulët do ndikojë negativisht tek beqarët. Shëndeti nuk paraqitet siç duhet. Puna kërkon më shumë përkushtim. Mos u demoralizoni.

Peshorja

Ju patjetër që doni që partneri juaj t’ju tregojë afeksion dhe provë dashurie, për fat të mirë zemra juaj e di se si t’ju bëjë të ndiheni të sigurt. Sot do të jetë dita e beqarëve. Frekuentoni më shumë palestrën për një shëndet edhe më të mirë. Vullneti që keni do ju shpërblehet.

Akrepi

Jeni duke u përpjekur shumë në marrëdhënien që jeni. Do ju shpërblehet. Variantet do të jenë gati për të gjithë beqarët. Një muzikë e këndshme do ju rregullojë humorin. Financat janë shumë në rregull.

Shigjetari

Kujdesuni më shumë për marrëdhënien tuaj në çift. Beqarët janë gati të bëjnë disa lëvizje. Jeni në humor të mirë dhe kjo gjë pasqyrohet më së miri edhe në punë tuaj.

Bricjapi

Komunikimi është prishur plotësisht midis jush dhe partnerit tuaj. Merrni masa. Për beqarët duket se është një ditë e vështir. Rregulloni marrëdhëniet më kolegët që dhe puna juaj të jetë më ë mirë.

Ujori

Dëgjoni partnerin tuaj, kjo është e rëndësishme nëse dëshironi që jeta juaj e dashurisë të ecë përpara. Ju beqaret  nuk e keni problem të flisni për dashuri, por e keni problem të nisni një të re. Mirëqenia dhe qëndrimi pozitiv janë të pranishme sot.

Peshqit

Sot do të keni vështirësi në marrëdhënie. Gjërat po ndryshojnë në jetën e beqarëve.  Ju nuk jeni të kënaqur me pamjen tuaj fizike saqë reflekton në humorin tuaj. Në punë jeni disi të hutuar. Përqendrohuni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Dieta e Shenjtë për Muajin e Ramazanit/ Këshilla nga mjekët që nuk duhen humbur 0 11

Janë plot 30 ditë ushqim i programuar, ndaj të gjithë myslimanët janë gati për të bërë një sakrificë tjetër në këtë muaj agjërimi. Mjekët këshillojë që duhet të keni kujdes me dietën gjatë Ramazanit.

Drejtori i Shëndetit Publik në Samsun, Turqi, Dr. Mustafa KasapoÄŸlu, paralajmëroi se konsumi pa kujdes i ushqimit gjatë Ramazanit mund të çojë në shumë probleme shëndetësore që lidhen me stomakun dhe zorrët.

“Gjatë Ramazanit, njerëzit ulin sasinë e ushqimit që i japin trupit dhe ngadalësojnë në këtë mënyrë metabolizmin. Gjëja e parë që duhet të bëni është të ndihmoni që metabolizmi të kthehet dalëngadalë në normalitet”,- thotë Dr. KasapoÄŸlu.

Po cilat janë ushqimet më të mira gjatë muajit të sa krificës? Sipas dietologëve, nëse vërtet dëshironi që të humbni peshë gjatë kësaj periudhe të vitit, këshilla më e mirë është të keni kujdes sidomos me ushqimet me shumë yndyrë dhe të skuqurat.

Ushqimet më të mira janë: Frutat dhe perimet, Buka, çerealet dhe patatet, Mish pule dhe peshk, Produktet e qumështit, qumësht dhe djathë, Ushqimet pa yndyrë dhe pa sheqer, Ushqimet që duhen shmangur

Ushqimet e pjekura shumë – patate të skuqura, mish i pjekur, si edhe produkte brumi. Ushqimet me yndyrë dhe nivel të lartë sheqeri – ëmbëlsirat me sherbet. Ushqime të gatuara me yndyrë të lartë – salcat me shumë vaj dhe pasta të yndyrshme

Alternativa të tjera të shëndetshme: Kryesisht ushqimet e pjekura në furrë janë një alternativë e mirë. Ushqimet gjysmë të bëra, si perimet që tiganisen për disa minuta. Mish pule i pjekur në furrë, peshku është gjithashtu një alternativë e suksesshme, sepse ruan edhe aromën dhe shijen e ushqimit.

Ushqimet e duhura për jetëgjatësinë, sa dhe si duhet t’i konsumoni 0 9

Ekspertët më në zë të ushqyerjes së shëndetshme janë të mendimit se jetëgjatësia nuk varet nga sasia e kalorive, vitaminave apo e proteinave.

Ushqyerja e shëndetshme nuk është një praktikë strikte me rregulla që nuk shkelen dhe sasi të sakta e të pagabueshme ushqyesish.

Lexoni më poshtë nga agroWeb.org, këshilla shumë të vyera mbi regjimin e duhur ushqimor për një jetë më të gjatë.

95 % e ushqimit duhet të vijë nga bimët
Perimet, zarzavatet, drithërat dhe bishtajoret nuk duhet të mungojnë në regjimin tuaj ushqimor.

Hani më shumë produkte të stinës dhe një pjesë të tyre bëjini turshi.

Barishtet janë ushqimet më të mira të jetëgjatësisë.

Njerëzit që konsumojnë një racion me barishte në ditë kanë më pak gjasa të sëmuren rëndë në vitet e ardhshme se sa ata që nuk konsumojnë barishte.

Mishi, jo më shumë se 2 herë në javë
Përpiquni të konsumoni të paktën 5 racione të vogla mishi në muaj.

Zgjidhni mish pule, qingji ose derri nga ferma të mira organike, të ushqyera në natyrë.

Konsumoni peshk një herë në javë
Njerëzit që konsumojnë barishte dhe ushqime bimore duke përfshirë një sasi të vogël peshku në ditë, jetojnë më gjatë.

Sardelet dhe merluci janë zgjedhje shumë e mirë, sepse nuk janë të ekspozuara ndaj merkurit apo metaleve të tjera të rënda.

Të paktën 3 vezë në javë
Hani vezët në mëngjes dhe shoqërojini me fruta ose ushqime me bazë bimore apo drithëra.

Gjysëm racioni me fasule mund ta konsumoni çdo ditë
Fasulet përbëhen nga 21 përqind proteinë, 77 përqind karbohidrate komplekse dhe pak yndyrë.

Ato janë një burim i shkëlqyer fibre.

Për më tepër, një gram fasule përmban më shumë ushqyes se çdo ushqim tjetër në tokë.

Zgjidhni drithëra të plota

Gruri, thekra, elbi ofrojnë një spektër të gjërë ushqyesish dhe fibre.

 

Por bëni kujdes pasi shpesh buka bëhet me brumë të ardhur që shpërbën niseshten apo glutenin dhe krijojnë një acid që ul nivelin glicemik tek buka.

Konsumoni më pak sheqer
Përpiquni të mos konsumoni më shumë se 4 lugë çaji me sheqer në ditë.

Hani ëmbëlsira pak herë në javë dhe shmangni ushqimet e përpunuara me ëmbëlsues shtesë.

2 grushta me arrorë në ditë
Një studim i Harvardit thotë se ata që hanë arra ose arrorë jetojnë më gjatë dhe kanë 20 përqind më pak gjasa të sëmuren se ata që nuk hanë arrorë.

Arrorët ulin edhe kolesterolin e keq me deri 20 përqind.

Pini më shumë ujë
7-8 gota me ujë në ditë ju hidratojnë dhe ulin rrezikun e mpiksjes së gjakut.

Nëse pini ujë, keni më pak etje ndaj pijeve të ëmbla apo të gazuara.

Alkoli? Më mirë verë të kuqe
Vera e ndihmon organizmin të përthithë antioksidantët nga ushqimet me bazë bimore.

Vera e kuqe në fund të ditës së punës ul stresin dhe i bën mirë shëndetit.

Pini çaj jeshil
Çaji jeshil ul rrezikun e sëmundjeve të zemrës dhe disa tumoreve.

Mund të përzieni çajra të rozmarinës, sherebelës dhe lulerradhiqes. Ose të konsumoni çaj mali.

Të gjitha këto çajra luftojnë inflamacionin.

Po kafeja?
Studimet shpjegojnë se pirja e kafesë, por në sasi të kufizuara ul rrezikun e sklerozës dhe Parkinsonit.

Kombinimet perfekte të proteinës
Kombinoni bishtajoret, drithërat, arrorët dhe perimet për të marrë 9 amino acidet esenciale që trupi nuk i prodhon dot.

Për shembull ju mund të konsumoni një racion e gjysëm me speca të kuq me 3 racione lulelakër të gatuar e kështu me rradhë./AgroWeb.org